1. Helpdesk - zawsze pomocny

  2. Prowadzimy pierwszą linię wsparcia. Oferujemy podstawową pomoc zdalną 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 24:00.

  3. Doskonalimy wizerunek obsługiwanej firmy jako nowoczesnej i dbającej o klienta.

  4. Dzięki wysokiemu poziomowi wyszkolenia naszych konsultantów, klient może liczyć na fachową pomoc i doradztwo w zakresie zaistniałych problemów.

  5. Prowadzimy pełną ewidencję prowadzonych rozmów, dzięki której zawsze można wrócić do dowolnego zgłoszenia.

  6. Profesjonalne zapowiedzi głosowe w centrali telefonicznej pozwalają uzyskać informację na temat zaistniałego problemu w sieci lub jej gałęzi.

  7. Ofertę dopasowujemy bezpośrednio do konkretnych potrzeb i oczekiwań.

Jesteś zainteresowany współpracą?

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a oddzwonimy!

Napisz do nas